Dost Bloglar Aranıyor | Link Takas Yapılır ...

/ Merhaba Blog Kardeşlerim /


Güncel İçerikli Bloguyla iLgilenen Arkadaşlarla Link Değişimi Yapmak İstiyorum
Adult İçerik Olmaması Şartıyla ! Ne Dersiniz ? 

WwW.PaylastrFilm.Blogspot.Com " iLe Dost Blog Olmaya Varmısınız ?

Sitemiz Hakkında Bilgi Verelim ...

Sitemiz Günceldir .
Genel İçeriklidir . Blogun İsmine Bakıldığında Film Sitesi Gibi Görülse de Aslında öyLe değiL
Genellikle Güzel Filmleri Tutulan Filmleri Paylaşıyorum Blogumda 

 Sitemin Pagerank Değeri Şu Anlık "0" dır

Alexa Değerimiz : Tıkla

Sitemizin Tekil Ve Çoğul İstatistiklerine Bakmak İsterseniz Sayfamızda Bulunan
Realist Veya Sayyac Servislerinden Bakabilirsiniz.

Bloğunuza Eklemenizi İstediğim Kod Buradadır .


<a href="http://www.paylastrfilm.blogspot.com/" alt="online full film izle,tek link izle">Online Film İzle</a>


Takas Yapmak İsteyen Arkadaşlar Dilerseniz Bu Konunun Altına Yorum oLarak
Yada  




Buraya Tıklayarak Formu Doldurup Link Değişim Önerisinde Bulunabilirsiniz ...




İYİ GÜNLER ... HAYIRLI OLMASI DİLEĞİYLE (:



7 yorum:

Adsız dedi ki...

mesut@mesutkolik.com msn adresimi ekle görüşelim bekliyorum :)

sedran dedi ki...

http://netkoliq.blogspot.com adresi ile link değişimi yapar mısınız? İlgilenirseniz ve linkimi eklerseniz blogumda herhangi bir konunun altına yorum yapabilirsiniz ve böylece ben de sizin linkinizi eklerim.
İyi günler ;)

sedran dedi ki...

<a href="http://netkoliq.blogspot.com" alt="MSN Avatarları, MSN Nickleri, Full Albüm Download, Online Video İzle">Netkoliq</a>

Arzu Çevikalp dedi ki...

Arkadaş ben link değişimi değilde, senin siteni dost site olarak eklemek istiyorum. Sinema hakkında yazdığım sitem var. Ama şu üstte yaptığın butonları yapamadım yani bağlayamadım. Çok hoş olmuş site. Tam benlik. Herşey var. Bana yardımcı olursan sevinirim.

www.arzucevikalp.net

ekeskinkaya dedi ki...

burda arkadaş güzel açıklayıcı şekilde anlatmış kardeş http://www.kirliadam.com/2010/03/css-ile-yatay-menu-yapm-ornekleri.html burdan bakarsan sende sitene uygulayabilirsin yapamazsan iletişim formundan ulaş bana ben sana ben o menünün kodunu yollamaya çalışırım iyi günler

nacah dedi ki...

kodunuzu ekledim. Blogumun adresi: http://sportotoveiddaatahminleri.blogspot.com

Teknoperest dedi ki...

Kodunuzu kararinca.blogspot.com adresine ekledim

Eklemeniz gereken kod http://link-takas.blogspot.com/
ana sayfasında bulunmaktadır.

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

- Yüreğiniz yukardaki yazıya yorum yazmak istiyorsa,
lütfen sesini dinleyin. Yorumunuzu Yazın. Yazması bedava la! :D

- "Ohoo! Ben şimdi yorumumu göndermek için
Google hesabıma, şu hesabıma, bu hesabıma girmek için mi uğraşacam lan!"
diyorsanız profil olarak "Adı/URL"yi seçip, sadece adınızı bile yazarak hiç bir hesaba girme uğraşı vermeden yorumunuzu gönderebilirsiniz. Öyle de kolaylık sunduk. Sırf sizler için.

- Ha ama aranızda "Benim Google hesabım, Open ID'im bilem var!"
diye hava atmak isteyenler olabilir. Onlar da hesaplarına pek ala buyurabilirler.
Başka bloglarda 3 dk tutan hesaba giriş süresi burda 2 dk. Gel abi.

 
| Sayfa IE ile açınca sıçabilir. Eğer sen sayfayı IE ile açmış isen Firefox ve benzerlerinin muhteşem özelliklerini henüz farkedememişsin demektir. Hatta IE'nin açılımının Internet Explorer olabileceği bile aklına gelmemiş olabilir. Bence sen sığ bir insansın. Sevmiyoruz biz seni.. | YUKARI ZIPLAT