Alaycı Msn Nickleri Alaycı Sözler Msn Nickleri

> Beni sevmeK yürek ister.. Su içmeye benzemez, asit içmek gibiDir, yakaR adamı, iLikLerine işLer!

>heR biRlikdeLik kaLbnin emziReceii yeNi bi bebeqdiR


>ŞeReFSiZ DoSTLaRıN oLaCaĞıNa DeLiKaNLı DüŞMaNLaRıN oLSuN!


>___:::: --ßéN AdI YaLaNa KaRıŞıP AsLıNDa DoĞrU oLaNLaRDaNıM_!! :::____


> Ben kabuSLarLa büyüDüm, hayaL etmek ne haddime ?


> arka sokakLarın çocuğuyuz, bize yakışmaz itLere yem oLmak.. ya aDam gibi ya aDam gibi gideRiz!


> aşkTan ne anLar sosyete Kızı.. Hiç sevmiş mi her gün öLmeyi göze aLa aLa…!


> itLe köpekLe uğraşacak vaktim oLsaydı veterineR oLur, seni tedavi ederdim 


> güLmek bir tek oNa yakışıyoR..!


>yazık acıyorum haline zaten 3kuruşluk değerin vardı onuda satmışşsın kaşarın birinee

> aDam oL öyLe Yaz!


> Yazmak tarzım değil! çizerim (H)


> Biz akıL vermez, gösteririz.. Konuşmaktansa susar, ses bekLeriz.. Değer verdikmi karşıLığını isteriz..



alaycı msn nickleri,güzel alaycı nickler,alay eden nickler,alay edenlere nickler

VazqeciLmez deqiLsin.. KenaRa cekiLde yeRine yeniLeRi qeLsin ..!

heRqes iÇin sýRadan ßiri oLaßiLirim ama..ßazýLarý iÇin sadece 1 rüyayýMmm.... xD

Terkedip gitmek koLay..Alý$kanLýk kaLýr sadece geriye..Ve birtek o koYar..!

sen ancak benim mazilerimdeki bir anının sonundaki nokta olursuN....

KrAlİçEyİ SeWİp kRaL OlAcAgInA oRuSpUyU sEwİp PeZeWeNk oLdUn üZüLmÜoRuM hAkEeTtİgİnİ YaŞıOsUn..!!

Yürümeyen neydi, ilişkimiz mi? 'Günüm sensiz bomboş' deyişimiz mi?

ιиѕαи уα нαуяαи σℓυя вαиα уα ∂üþмαи, уα нιç уσкмυþυм gιвι υиυтυя, уα ∂α çýкмαм αкℓýndan..!



0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

- Yüreğiniz yukardaki yazıya yorum yazmak istiyorsa,
lütfen sesini dinleyin. Yorumunuzu Yazın. Yazması bedava la! :D

- "Ohoo! Ben şimdi yorumumu göndermek için
Google hesabıma, şu hesabıma, bu hesabıma girmek için mi uğraşacam lan!"
diyorsanız profil olarak "Adı/URL"yi seçip, sadece adınızı bile yazarak hiç bir hesaba girme uğraşı vermeden yorumunuzu gönderebilirsiniz. Öyle de kolaylık sunduk. Sırf sizler için.

- Ha ama aranızda "Benim Google hesabım, Open ID'im bilem var!"
diye hava atmak isteyenler olabilir. Onlar da hesaplarına pek ala buyurabilirler.
Başka bloglarda 3 dk tutan hesaba giriş süresi burda 2 dk. Gel abi.

 
| Sayfa IE ile açınca sıçabilir. Eğer sen sayfayı IE ile açmış isen Firefox ve benzerlerinin muhteşem özelliklerini henüz farkedememişsin demektir. Hatta IE'nin açılımının Internet Explorer olabileceği bile aklına gelmemiş olabilir. Bence sen sığ bir insansın. Sevmiyoruz biz seni.. | YUKARI ZIPLAT