Nokia 5730 XpressMusic Oyun-Tema-Programları



SeLam arkadaşlar Bende Nokia 5730 Kullanıcısıyım Herkez Yakınmakta Bir çok program olmuyor telefona. Sertifika hatası vs vs. Kurulması İçin Hacklenmesi Gerekiyor.Ben Bir Kaç tane tema , oyun , program siteleri buldum sizlerle paylaşmak istedim. Yalnız Bir Kaç tane Denedim oldu aralarında yüklenmeyen veya bozuk olanlar çıkabilir. Bütün Programları oyunları Deneme Şansım Yok Tabi (: . Ama İşinizede Yarayan oLacaktır Eminim.

5730 PROGRAMLARI BULUNAN SİTELER 



5730 TEMALARI BULUNAN SİTELER







BUYRUN BİZDEN BİR KAÇ TANE TEMA







5730 OYUN BULUNAN SİTELER 






Etiketler : 5730 oyun , 5730 program indir , 5730 oyunları , 5730 games , 5730 themes , 5730 apps , xpressmusic temaları


0 yorum:

:)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Yorum Gönder

- Yüreğiniz yukardaki yazıya yorum yazmak istiyorsa,
lütfen sesini dinleyin. Yorumunuzu Yazın. Yazması bedava la! :D

- "Ohoo! Ben şimdi yorumumu göndermek için
Google hesabıma, şu hesabıma, bu hesabıma girmek için mi uğraşacam lan!"
diyorsanız profil olarak "Adı/URL"yi seçip, sadece adınızı bile yazarak hiç bir hesaba girme uğraşı vermeden yorumunuzu gönderebilirsiniz. Öyle de kolaylık sunduk. Sırf sizler için.

- Ha ama aranızda "Benim Google hesabım, Open ID'im bilem var!"
diye hava atmak isteyenler olabilir. Onlar da hesaplarına pek ala buyurabilirler.
Başka bloglarda 3 dk tutan hesaba giriş süresi burda 2 dk. Gel abi.

 
| Sayfa IE ile açınca sıçabilir. Eğer sen sayfayı IE ile açmış isen Firefox ve benzerlerinin muhteşem özelliklerini henüz farkedememişsin demektir. Hatta IE'nin açılımının Internet Explorer olabileceği bile aklına gelmemiş olabilir. Bence sen sığ bir insansın. Sevmiyoruz biz seni.. | YUKARI ZIPLAT